Piegāde un Atgriešana

Ražošana un pasūtījuma apstrāde

  • Pasūtījumi parasti tiek apstrādāti un apstiprināti 1 darba dienas laikā.

  • Retaineru izgatavošana tiek uzsākta tikai pēc tam, kad ir saņemts un apstiprināts derīgs 3D skenējums.

  • Ražošana parasti aizņem līdz 5 darba dienām.

  • Pasūtījumi netiek apstrādāti vai izsūtīti nedēļas nogalēs un svētku dienās.

Ja Jums vēl nav derīga 3D skenējuma vai mēs to nevaram saņemt no Jūsu klīnikas, pasūtījums tiks apturēts līdz brīdim, kad skenējums būs pieejams.

Ja nepieciešams jauns skenējums, par tā veikšanu var tikt piemērota atsevišķa maksa, ko nosaka zobārstniecības prakse. Šīs izmaksas nav Keepers Club kontrolē.

Ja rašanās aizkavējumi lielas slodzes vai skenējuma problēmu dēļ, mēs informēsim Jūs pa e-pastu.


Piegādes informācija

  • Piegāde Latvijā ir bez maksas un ir iekļauta produkta cenā.

  • Pasūtījumi tiek piegādāti ar izsekošanas iespējām uz tuvāko pakomātu vai saņemšanas punktu (Omniva / DPD u.c.).

  • Kopējais piegādes laiks ir aptuveni 6–10 darba dienas pēc skenējuma apstiprināšanas un ražošanas uzsākšanas.

  • Piegāde uz citām valstīm ir pieejama pēc pieprasījuma. Izmaksas un termiņi tiks precizēti pirms nosūtīšanas.


Muitas nodokļi un starptautiskie maksājumi

Sūtījumiem ārpus Latvijas var tikt piemēroti muitas nodokļi, nodokļi vai citi papildu maksājumi, atkarībā no saņēmēja valsts noteikumiem.

Šīs izmaksas sedz klients un tās nav iekļautas Keepers Club cenās.


Atgriešana, bojājumi un pāražošana

Tā kā retainers tiek izgatavoti individuāli, mēs nepieņemam standarta atgriešanu un nepiedāvājam atcelšanu pēc ražošanas uzsākšanas.

Tomēr, ja produkts ir:

  • bojāts transportēšanas laikā,

  • brāķis ražošanas dēļ,

  • nepareizs mūsu kļūdas rezultātā,

mēs piedāvājam:

  • bezmaksas pāražošanu, vai

  • pilnu atmaksu, ja pāražošana nav iespējama.

Lai pieteiktu problēmu:

  • sazinieties ar mums 14 dienu laikā pēc saņemšanas,

  • aprakstiet situāciju un pievienojiet fotogrāfijas,

  • pēc nepieciešamības varam palūgt nosūtīt produktu atpakaļ izmeklēšanai.

Lūdzu, ņemiet vērā:

  • bojājumi, par kuriem ziņots pēc 30 dienām, tiek uzskatīti par dabisku nolietojumu un nav piemēroti bezmaksas pāražošanai vai atmaksai,

  • pielāgošanas problēmas, ko izraisa novecojis skenējums vai neseni zobu darbi, nav uzskatāmas par ražošanas kļūdu. Šādos gadījumos varam palīdzēt noorganizēt jaunu skenēšanu (var tikt piemērota maksa).


Nav skenējuma? Nekādu problēmu.

Jūs varat veikt pasūtījumu arī bez skenējuma.

Pēc pasūtījuma veikšanas mēs varam:

  • ar Jūsu atļauju sazināties ar Jūsu klīniku, lai pieprasītu digitālu 3D skenējumu, vai

  • palīdzēt noorganizēt jaunu skenēšanu partnerklīnikā
    (var tikt piemērota maksa).

Ražošana tiks uzsākta pēc skenējuma saņemšanas un apstiprināšanas.


Pilnai juridiskai informācijai, lūdzu, skatiet mūsu Noteikumus un nosacījumus.